ارتباطات

تاریخ معرفی جدیدترین هندزفری گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ

نسل فعلی گلکسی بادز ۲ پرو یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم موجود در بازار است، با وجود اینکه بیش از یک سال عمر دارد، هنوز ارزش خرید بالایی دارد. اگر می‌خواهید بهترین تجربه اکوسیستم سامسونگ را داشته باشید، اینها مواردی هستند که باید تهیه کنید

به گزارش تلنگر؛ علارغم تخمین زمان احتمالی معرفی موبایل‌های گلکسی سامسونگ به سادگی قابل تشخیص است. اما به همان مقدار تخمین زمان رونمایی از لوازم جانبی سامسونگ و به ویژه ایربادزهای آن دشوار است. به تازگی با انتشار اخباری غیررسمی احتمال می‌رود که گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ حدودا سال آینده عرضه خواهد شد.

گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ

گزارش جدیدی به صورت خیلی خلاصه و سربسته می‌گوید Galaxy Buds 3 Pro سال آینده عرضه می شود. متاسفانه جزئیات بیشتری درباره بازه زمانی احتمالی عرضه در سال ۲۰۲۴ یا حتی مشخصات آن وجود ندارد.

طی سال ۲۰۲۳ سامسونگ تمرکز زیادی روی دستگاه‌های Fan Edition کرد که برخی ویژگی‌های یک پرچم‌دار را با قیمت مناسب‌تر ارائه می‌کردند. در میان بسیاری از محصولات این سری، گلکسی بادز FE نیز به عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین ایربادز سامسونگ که تا کنون تولیدشده، حضور داشت.

طبق انتظار و اگر چیزی تغییر نکند، این محصول با نام گلکسی بادز ۳ پرو عرضه می‌شود. متاسفانه از مشخصات آن چیزی نمی‌دانیم. با این حال مشخص است که یک محصول پرچمدار را باید انتظار داشته باشیم.

با توجه به این که Galaxy Buds 3 Pro باید یک محصول پرچمدار باشد پس انتظار عجیبی نیست اگر منتظر رونمایی آن در مراسم آنپکد رونمایی گلکسی اس ۲۴ یا گلکسی زد فولد ۶ باشیم.

قیمت گلکسی بادز ۳ پرو

گلکسی بادز FE به عنوان یک ایربادز ۱۰۰ دلاری، تنها ایربادزی بود که سامسونگ در سال ۲۰۲۳ معرفی کرد. این شرکت سال آینده به بازار ایربادزها بازخواهد گشت و گزارش شده که در حال کار برروی جانشینی برای گلکسی بادز ۲ پرو است.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x