سینما و تئاتر

جزئیات زمان پخش نون خ 5 برای نوروز 1403

به گزارش تلنگر؛ فصل پنجم مجموعه نون خ تازه‌ترین سریال طنز تلویزیون است که در ۲۵ قسمت به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی ساخته شده است. پخش این سریال پرطرفدار همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و در عید نوروز ۱۴۰۳ نیز پخش آن ادامه خواهد داشت.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های طنز جدید هستید، می‌توانید سریال نون خ ۵ را از ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ از شبکه یک سیما تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال نون خ ۵ ، زمان تکرار و بیوگرافی کارگردان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال نون خ ۵ از شبکه یک در نوروز ۱۴۰۳

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک سیما، زمان پخش سریال نون خ ۵ از ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۲۲:۱۵ خواهد بود. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت ۱۵:۰۰ روز بعد که زمان پخش تکرار سریال نون خ ۵ از شبکه یک است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش تکرار سریال نون خ ۵ ازشبکه یک

چندی پیش مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال طنز نون خ درباره فصل جدید این سریال گفته بود: «در این فصل به چند شهر می‌رویم و به نوعی سفری جاده‌ای داریم. از مسیر کرمان، سیستان و بلوچستان به شهرهای چابهار و دیگر شهرهای آن منطقه می‌رویم و قصه سریال همراه با کردها به چند قومیت می‌پردازد.»

فرجی درباره اولویت‌های این فصل مجموعه نون خ گفت: «محیط زیست، میراث فرهنگی، مسائل قومیت‌ها و اتحاد آن‌ها از جمله محورهایی است که در سری جدید سریال «نون.خ» پیش می‌بریم. امیدواریم در این فصل به جز حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی را هم داشته باشیم و همچنین بازیگران بومی خود سیستان و بلوچستان را خواهیم داشت.»

بر اساس اخبار منتشر شده، عوامل فصل پنجم سریال نون خ که آذر ماه در چابهار مشغول فیلمبرداری این مجموعه بودند، به تهران بازگشته‌اند و در منطقه‌ای در اطراف تهران مشغول ادامه تصویربرداری سریال هستند.

در روزهای اخیر مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون خ ۵» با انتشار تصویری از فضای برفی لوکیشن این سریال در کنار سعید آقاخانی و دیگر عوامل، از ادامه تصویربرداری این سریال خبر داد؛ تصاویری از حضور عوامل در برف و سرمای مناطق کوهستانی که دشواری این روزهای تصویربرداری «نون خ ۵» را نمایش می‌داد.

شبکه یک سیما این مجموعه تلویزیونی را با محوریت موضوعات مهم محیط زیستی همچون شکار غیرمجاز، قاچاق حیات وحش و آلودگی‌های محیط زیستی تولید کرده و تلاش می‌شود تا با معرفی اقوام مختلف ایرانی به مسایل قومیت‌ها نیز در قالب طنز اشاره شود.

سریال نون خ ۵ برای نوروز ۱۴۰۳ چند قسمتی است؟

این سریال در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، به کارگردانی سعید آقاخانی ساخته شده است.

بازیگران سریال نون خ ۵

در این فصل سریال نون خ برخی از بازیگران مطرح فصل‌های گذشته از جمله حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی و صهبا شرافتی حضور دارند. گفتنی است در فصل جدید مجموعه نون خ بازیگرانی جدید به پروژه اضافه شده‌اند و در کنار هنرمندان نام آشنای این سریال به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x