سینما و تئاترعکس و فیلم

نام و عکس بازیگران سریال دردسرهای عظیم و خلاصه سریال

سریال دردسرهای عظیم یک مجموعه موفق در زمان خودش و بعد از آن به کارگردانی برزو نیک نژاد برای شبکه سه ساخته شد. نقش اول این سریال را جواد عزتی برعهده داشت.

به گزارش تلنگر؛ سریال دردسرهای عظیم این روزها مجددا در برنامه پخش شبکه آی فیلم قرار گرفته است و هر شب در ساعت ۲۱:۰۰  از شبکه آی فیلم پخش می‌شود. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد که زمان پخش تکرار سریال دردسرهای عظیم است، می‌توانید آن را دنبال کنید. این مجموعه در غالب دو فصل ۲۶ برای ماه رمضان سال ۱۳۹۳ تولید شد. تهیه کنندگی دو سری از مجموعه را مهران مهام بر عهده داشت.

عکس و بیوگرافی بازیگران دردسرهای عظیم

زمان پخش دردسرهای عظیم

بازیگران سریال دردسرهای عظیم ۱ هنرمندانی ازجمله مهدی هاشمی، جواد عزتی، الناز حبیبی، امیر غفارمنش، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی، مریم سعادت، ، زهره فکور صبور، مهران رجبی، شهین تسلیمی، صفا آقاجان هستند. در ادامه به بیوگرافی و زندگی شخصی هرکدام از این هنرمندان خواهیم پرداخت.

بیوگرافی جواد عزتی بازیگر سریال دردسرهای عظیم

بیو گرافی جواد عزتی

جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران و در حرفه بازیگری سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد که از ۱۵ سالگی وارد تئاتر شد. همچنین همسرش خانم مه لقا باقری نیز از بازیگر شناخته شده است.

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم از هنرستان ترجیح داد بجای رفتن به دانشگاه ، شبانه روزی تمرین کند و بیشتر خودش را محک کند.

بسیاری از دانشجویان رشته تئاتر سال های ۷۸ تا ۸۳ او را از همان روهای می شناسند تا اینکه روزی در نمایش میلر به کارگردانی مه لقا باقری بعنوان بازیگر بازی کرد. نهایتا این آشنایی در سال ۱۳۸۵ وقتی این زوج هر دو ۲۵ ساله بودند به ازدواج ختم شد. در سال ۱۳۹۶ فیلم «آینه بغل» با فروش نزدیک به ۲۱ میلیارد تومان و فیلم «اکسیدان» نزدیک به ۱۱ میلیارد تومان در گیشه ، جواد را تبدیل به پرفروشترین بازیگر سال کرد.

بیوگرافی مهدی هاشمی بازیگر سریال دردسرهای عظیم

مهدی هاشمی در سریال دردسرهای عظیم

مهدی هاشمی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان ۱۶ آذر ۱۳۲۵ در لنگرود متولد شد. میرمهدی هاشمی قرمزی با نام هنری مهدی هاشمی یکی از چهره های سرشناس این روزهای دنیای هنر و برادر بزرگتر ناصر هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون است.

آقای فرحان خاکپور

مهدی هاشمی سال ۱۳۵۲ وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و تحصیلاتش را در رشته هنرهای نمایشی ادامه داد و در این رشته فارغ التحصیل شد و فعالیت جدی در دنیای هنر را از حدود سال ۴۸ در تئاتر آغاز کرد. ماجرای آشنایی مهدی هاشمی و گلاب آدینه به بازی در سریال سلطان و شبان به کارگردانی داریوش فرهنگ بازمیگردد که در این سریال نوستالژیک دهه ۶۰ با هم همبازی بودند.

یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات زندگی مهدی هاشمی مربوط به ماجرای ازدواج مجدد این هنرمند است. هفتم تیرماه سال ۹۸ بود که مهنوش صادقی بازیگر جوان کشورمان با انتشار پستی خبر از ازدواجش با مهدی هاشمی داد اما این خبر با حواشی زیادی همراه شد. نورا دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه خبر ازدواج پدرش را تکذیب کرد اما مهدی هاشمی با انتشار یک متن ازدواج با مهنوش صادقی را تایید کرد.

بیوگرافی الناز حبیبی بازیگر سریال دردسرهای عظیم

مهدی هاشمی در سریال دردسرهای عظیم

الناز حبیبی، متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران و فارغ التحصیل رشته تدوین است. او تاکنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. از جمله آثار او می‌توان به زاپاس، ژن خوک، فصل باران‌های موسمی، خجالت نکش و ناخواسته اشاره کرد.

بازیگران دردسرهای عظیم 1

اما ماجرای حضور او در سینما و تلویزیون به آنجا بر می‌گردد که سعید سلطانی،   الناز حبیبی را برای ۳ فیلم خود انتخاب کرد و باعث شد تا او به طور جدی‌تر این حرفه را دنبال کند. الناز حبیبی همچنین تا کنون، در ۳ فیلم از کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته است.

بیوگرافی امیر غفارمنش بازیگر سریال دردسرهای عظیم

امیر غفارمنش در دردسرهای عظیم

امیر غفارمنش بازیگر ایرانی و متولد سال ۱۳۴۷ در تهران می باشد . یک یاز بازی های معروف او در سیب خنده که برنامه ای طنز بود می باشد . او همسر سابق پوپک گلدره بازیگر درگذشته می باشد . از فیلم های این بازیگر می توان دنگ و فنگ روزگار, دردسرهای عظیم و خانه‌ای روی آب را نام برد. امیر غفارمنش در سال ۱۳۸۰ بعد از ۵ سال ارتباط دوستانه با پوپک گلدره ازدواج کرد اما این زندگی بعد از ۴ سال زندگی مشترک در نهایت به طلاق و جدایی ختم شد.

دو روز بعد از طلاق پوپک گلدره در شهریور ۱۳۸۴ در یک سانحه رانندگی به کما رفت و بعد از ۸ ماه در ۲۷ فروردین ۱۳۸۵ در بیمارستان مهر تهران درگذشت. امیر غفارمنش فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر شروع کرده و سپس با بازی در سریال های محمد رحمانیان و حسن فتحی وارد سریال های تلویزیونی شد. وی تاکنون در مجموعه های تلویزیونی از جمله ساعت خوش، سیب خنده، قصه‌های شبانه، همسایه‌ها، چشم براه، دنیای شیرین، جادوی مهتاب، هفت گنج و رستوران خانوادگی و حضور داشته است.

بیوگرافی زهره فکور صبور بازیگر سریال دردسرهای عظیم

زهره فکور در دردسرهای عظیم

زهره فکور صبور متولد شده ی ۱ فروردین ۱۳۵۷ در تهران می باشد. وی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی در فیلم های بسیاری ایفای نقش کرده است. زهره فکور در ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ فوت کردند. در سال ۱۳۷۵ بعد از دریافت دیپلم با پیشنهاد یکی از دوستانش تجربه بازی در تئاتر کودک را به دست آورد. او بعد از آشنایی با تئاتر دانشجویی در نمایشنامه هملت نقشی را ایفا کرد که بازیگری را برای او جدی تر کرد.

آرزو در سریال دردسرهای عظیم

او برای حرفه ای شدن در عرصه بازیگری در کلاس های مرحوم حمید سمندریان شرکت کرد و در سال ۱۳۷۷ تستی را برای سریال باغ کوچک بی بی گل داد که پذیرفته شد که بلافاصله بعد از این سریال در فیلم روزگار جوانی بازی کرد. زهره فکورصبور با بازی در سریال مسافری از هند، ریحانه و نرگس نقش آفرینی کرد اما شهرت او با دلنوازان شروع شد. وی در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ حوالی ساعت ۸ شب در منزل شخصی خود بر اثر استعمال بیش از حد قرص دچار مسمومیت شدید دارویی شده و به بیمارستان اعزام شد که متاسفانه در نهایت پزشکان نتوانستند جان وی را نجات دهند و وی درگذشت.

بیوگرافی مریم سعادت بازیگر سریال دردسرهای عظیم

بازیگران سریال دردسرهای عظیم

مریم سعادت متولد ۲۴ شهریور ۱۳۳۷ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر عروسکی از دانشکده هنرهای دراماتیک می باشد که در ۳۶ سالگی با نقش اعظم جمالی در مجموعه زی زی گولو به شهرت رسید.

مریم سعادت ، بازیگر و عروسک گردان مشهور ایرانی متولد ۲۴ شهریورماه سال ۱۳۳۷ اهل تهران است . مریم سعادت را بیش تر با کاراکتر اعظم جمالی در مجموعه ی «زی زی گولو» می شناسند. مریم سعادت فارغ التحصیل رشته تئاتر عروسکی از دانشکده هنرهای دراماتیک است . کار اصلی مریم سعادت به گفته ی خودش عروسک گردانی بود . شروع کار مریم سعادت در سال ۱۳۶۰ و در سن ۲۳ سالگی با یک تئاتر عروسکی بوده است .

تحصیلات دانشگاهی مریم سعادت نیز همین زمینه است . مریم سعادت برای اولین بار در سال ۱۳۶۶ صداپیشگی عروسک نوک طلا در مجموعه «خونه مادربزرگه» را برعهده گرفت. پس از آن در سال ۱۳۶۷به عنوان عروسک گردان و صداپیشه در مجموعه «عطر و گلاب بپاشید» کارش را ادامه داد. مریم سعادت در سال ۱۳۶۹ برای اولین بار با نقش کوتاهی در سریال «آرایشگاه زیبا» به کارگردانی مرضیه برومند در مقابل دوربین قرار گرفت.

دردسرهای عظیم

آرایشگاه زیبا مجموعه‌ای تلویزیونی ۱۳ قسمتی از گروه فیلم و سریال شبکۀ ۲ سیما به کارگردانی مرضیه برومند و تولید سال ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ می‌باشد. این سریال همچنین از شبکۀ آی‌فیلم بازپخش شده‌است. رضا بابک، حسین کسبیان، پری امیرحمزه، راضیه برومند و … از بازیگران این سریال بودند.ئ مریم سعادت در سال ۱۳۷۳ وقتی ۲۶ ساله بود با سریال «قصه های تابه تا» علاوه بر عروسک گردانی زی زی گولو در این سریال به ایفای نقش هم پرداخت.

مریم سعادت سال هاست ازدواج کرده و زندگی متاهلی دارد.

بیوگرافی اشکان اشتیاق بازیگر سریال دردسرهای عظیم

اشکان اشتیاق در دردسرهای عظیم

اشکان اشتیاق زمانی که سن بسیار کمی داشت پا به عرصه بازیگری گذاشت و برای اولین بار در برنامه سیب خنده و سریال دنیای شیرین دیده شد.دنیای شیرین توسط بهروز بقایی برای شبکه یک سیما ساخته و در برنامه کودک و نوجوان پخش شد.بعد از آن در سریال های کیف انگلیسی و دوستانه به ایفای نقش پرداخت. بازی در سریال نود قسمتی زیر آسمان شهر با کارگردانی مهران غفوریان او را به شهرت رساند.

اشتیاق با بازی در فیلم چپ دست آرش معیریان پا به عرصه سینما گذاشت. او  در اکثر کارهای تلویزیونی شاهد احمدلو از جمله تله فیلم های گنج خانه سفید، بلور باران، پسرها سرباز به دنیا نمی آیند و ما خونه نیستیم به ایفای نقش پرداخته است.وی در سال ۱۳۹۰بار دیگر با سریال نقطه سر خط به کارگردانی سعید آقاخانی دیده شد،او در این سریال با بازیگرانی همچون حمید لولایی، علی صادقی و مریم سعادت همبازی است.

سریال دردسرهای عظیم چند قسمت است؟

دردسرهای عظیم بازیگران

دردسرهای عظیم یک مجموعه تلویزیونی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای اسـت کـه در تابستان ۱۳۹۳ از شبکه ۳ سیما پخش شد.

خلاصه داستان سریال دردسرهای عظیم فصل اول

قسمت دردرسرهای عظیم از شبکه آی فیلم

سریال “دردسر های عظیم” در فصل اول روایتگر جوان ساده ای به نام لطیف است. لطیف جوانی که رؤیای بازیگری در سر می‌پروراند ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگی اش را دگرگون می‌کند بهار دختر زیبا و جوان است که خواستگار های زیادی دارد ولی او نمیخواهد ازدواج کند.

برای همین برای خلاص شدن از دست خواستگار ها از لطیف کمک میگیرد تا به عنوان خواستگار ساختگی با او نامزد کند. مادر بهار بخاطر نداشتن کار مخالفت می‌کند اما با پیداشدن کار مشکلات آغاز میشود و جنازه ی فرحان خاکپور که در ماشین کار لطیف بود ناپدید می‌شود.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۲ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x