بازار مالی

دریافت سریع وام خرید کالا بدون ضامن با چک

حتما برای شما هم پیش آمده که به کالایی نیاز پیدا کنید، اما شرایط پرداخت یک جای مبلغ آن را نداشته باشید. این کالا می‌تواند هر چیزی باشد، از وسایل مورد نیاز خانه مثل یخچال یا گاز و مایکروویو گرفته، تا یک ایکس باکس جدید که ماه‌هاست به آن فکر می‌کنید اما شرایط خریدش را ندارید، تا وسایلی مثل گوشی موبایل یا حتی مبلمان خانه که باید عوض شود. خوشبختانه این روزها امکانات خرید اعتباری گسترده شده، و با هر شرایط و مقداری می‌توانید اعتبار بگیرید و وسایل مورد نیاز خودتان را بگیرید.

این وام‌های اعتباری گوناگون و متنوع هستند، از اعتبار بانک‌ها که مقدار آن با توجه به سپرده شما تغییر می‌کند، تا انواع پلتفرم‌های خرید اعتباری. در این مطلب چند گزینه کاربردی و خوب را برای دریافت وام خرید کالا به شما معرفی می‌کنیم.

دریافت وام خرید کالا از بلوبانک

وام خرید کالا بلوبانک یکی از گزینه‌های نسبتا ساده و سریع برای افرادی است که در مدت زمانی کم، به یک اعتبار برای خرید نیاز دارند و بعد از آن هم می‌توانند اقساطش را بپردازند.

از زمستان ‍۱۴۰۱، شما این امکان را دارید که با توجه به میانگین حساب بلو بانک خودتان تا سقف ۴۰ میلیون تومان خیلی سریع و بدون نیاز به ضامن، وام بگیرید. البته برای دریافت این وام باید میانگین موجودی حساب شما در سه ماه گذشته، ۳ میلیون تومان یا بیشتر باشد و در اعتبارسنجی بلو بانک هم رتبه لازم را دریافت کنید. با وجود این که شرط‌های سنگینی مثل ضامن و وثیقه در این وام وجود ندارند، شما نباید از نظر بانکی بدهی و اقساط معوقه یا چک برگشتی داشته باشید. در واقع ضمانت این وام نه یک فرد ثالث، بلکه رفتار بانکی خود شما در گذشته است.
سود سالانه این وام ۲۲٪ است و برای دریافت این وام کافی است در اپلیکیشن موبایلی «بلوبانک»، به بخش وام رفته و درخواست خود را ثبت کنید.

دریافت سریع وام خرید کالا بدون ضامن با چک

خرید اقساطی کالا از فروشگاه‌ها 

احتمالا تبلیغ فروش اقساطی لوازم خانگی یا کالاهای جهیزیه را در تلویزیون یا بیلبوردها زیاد دیده‌اید. بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ و کوچک یا شعبه کسب‌وکارهای زنجیره‌ای، با قبول کردن چک صیادی مبلغ خرید شما را قسط‌بندی می‌کنند. این فرصت برای افرادی که به دنبال خریدهای بزرگ مثل جهیزیه هستند، خیلی مناسب است. بعضی از این فروشگاه‌‌ها برای بازنشستگان تامین اجتماعی هم شرایط خاصی دارند تا بتوانند با اقساط طولانی‌تر و تخفیف‌های بیشتر اجناس مورد نیازشان را بخرند. تسهیلات خرید کالا با چک صیادی برای بیشتر خانواده‌ها یک فرصت مناسب است تا وسایل مورد نیاز خود را بدون فشار اقتصادی یا پرداخت یک جا، خریداری کنند.

وام خرید کالا در پلتفرم‌های اعتباری

این روزها بسیاری از پلتفرم‌های آنلاین هستند که برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی، اعتبار خرید و شرایط قسطی فراهم می‌کنند. اعتبار خرید در این فروشگاه‌ها به صورت یک کارت یا یک کد است که بعد از اعتبارسنجی و گرفتن مدارک مختلف، به شما داده می‌شود تا با آن خرید کنید و بعد اقساط آن را بپردازید. بسته به شرایط هر پلتفرم و مدل اعطای اعتبار آن، باید مقداری پیش‌پرداخت و البته سود هم بپردازید. بیشتر این اعتبارها نیاز به چک صیادی دارند و ویژگی خوب آن‌ها این است که می‌توانید برای خرید هر محصول یا خدماتی از آن استفاده کنید، و اختیار خرج کردن وام کاملا با خود شما خواهد بود.

وام خرید کالا با چک صیادی در ازکی‌وام

دریافت سریع وام خرید کالا بدون ضامن با چک

یکی از پلتفرم‌های آنلاینی که خیلی سریع و ساده به شما وام خرید کالا با سود پایین می‌دهد، «ازکی‌وام» است. در ازکی‌وام فاصله شما با اعتبار خریدتان تنها چند دقیقه زمان برای ثبت نام و اعتبارسنجی بارگذاری مدارک است. این فرایند کاملا آنلاین است و برای دریافت وام یا همان اعتبار خرید کالا به مقدار ۱۰ تا ۷۵ میلیون‌تومان، باید یک برگ چک صیادی، به نام خودتان هم ارائه بدهید.

در ازکی‌وام شما امکان خرید صدها کالا یا انواع خدمات را در فروشگاه‌های مختلف دارید. از انواع موبایل، ایکس باکس، پلی استیشن و ساند‌بار گرفته تا وسایل خانه و آشپزخانه مانند یخچال و گاز و تلویزیون، یا حتی بلیط هواپیما و تور مسافرتی و انواع بیمه!

کافی است مدارک خودتان را در سامانه ازکی‌وام بارگذاری کنید و منتظر بررسی آن‌‌ها بمانید. در صورتی که مدارک تایید شوند، نهایتا تا ۳ روز اعتبار به شما تخصیص داده می‌شود و می‌توانید برای هر خریدی از آن استفاده کنید. اقساط این اعتبار هم از ۱۰ تا ۱۸ ماه با توجه به شرایط شما قابل تنظیم است. وام خرید کالا از ازکی‌وام نیاز به پیش‌پرداخت ندارد.

چرا چک صیادی در ازکی‌وام باید حتما به نام خریدار باشد

از آن جایی که در ازکی‌وام برای دریافت اعتبار و وام خرید کالا هیچ نیازی به ضامن شخص وجود ندارد، تنها ضمانت و در واقع نشان‌دهنده اعتبار و خوش‌حسابی شما در سیستم بانکی کشور همان برگ چک صیادی است. با چک صیادی می‌شود سوابق بانکی هر فرد را به صورت کامل بررسی کرد و احتمال برگشت چک و پرداخت نشدن اقساط را به حداقل رساند. در این شرایط اگر چک به نام فرد دیگری باشد امکان اعتبارسنجی وجود ندارد و نمی‌‌توان وام را اعطا کرد.

سوالات متداول

 

  • آیا می‌توانم مدت زمان بازپرداخت اعتبارم را در ازکی‌وام مشخص کنم؟

 

بله. این موضوع کاملا در اختیار شما است و می‌توانید از ۱۰ تا ۱۸ ماه بازپرداخت و مبلغ آن را مشخص کنید.

 

  • آیا برای دریافت اعتبار نیازی به مراجعه حضوری است؟

 

خیر؛ تمام مراحل ثبت نام برای دریافت اعتبار کاملا آنلاین است و تنها در مرحله آخر و در صورت سکونت در تهران نماینده ازکی‌وام تعدادی از مدارک را درب منزل از شما تحویل می‌گیرد. اگر هم خارج از تهران زندگی می‌کنید، می‌‌توانید این مدارک را پست کنید.

 

  • آیا با اعتبارم فقط می‌توانم از یک فروشگاه خرید کنم؟

 

اعتبار شما می‌تواند برای خرید از هرکدام از فروشگاه‌های ازکی‌وام استفاده شود. می‌توانید با کل مبلغ اعتبار یک محصول بخرید، یا آن را بین محصولات و خدمات مختلف تقسیم کنید.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x