سینما و تئاتر

زمان پخش سریال کوبار بیوگرافی بازیگران؛ آبان 1402

سریال کوبار یک سریال اجتماعی است که در دل طبیعت های روستاهای دیلمان با ژانر درام فیلمبرداری شده است. در ادامه به معرفی بیشتر این سریال خواهیم پرداخت.

به گزارش تلنگر؛ سریال کوبار که در ابتدا نام آن مرد بود، برای پخش مجدد از شبکه آی فیلم در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است. کوبار در ژانر اجتماعی و درام ساخته شده است که نخستین بار در سال ۱۳۹۷ رو آنتن شبکه دو رفت. کوبار در معنای لغت در زبان گیلکی به معنای باران کوهی یا کوه و تپه باران زده، است. از بازیگران مطرح این سریال می‌توان به پژمان بازغی، مهران غفوریان، نگین معتضدی، مهران رجبی، پیام دهکردی و سیروس گرجستانی اشاره کرد.

سریال کوبار کی پخش می شود؟

سریال کوبار از جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ هروز در ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد. اگر موفق به دیدن هر قسمت از این سریال نشدید می‌توانید بازپخش را در آن ساعت ۰۲:۰۰ بامداد و ۱۰:۰۰ صبح فردا ببینید.

سریال کوبار چند قسمت است؟

این سریال از ۳۵ قسمت ۵۰ دقیقه ای تشکیل شده است و اکثر لوکیشن های آن در ارتفاعات کوهستانی دیلمان ضبط شده است.

خلاصه داستان سریال کوبارروستای سریال کوبار کجاست

ستار معلم جوانی که وظیفه آموزش درس ریاضی و زبان به دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه ای در روستا را دارد. این روستای دورافتاده در شمال کشور واقع شده و او برای ادمه فعالیت آموزشش به آنجا اعزام می شود. این معلم جوان در اولین روز ورود به روستا که باران بسیار تندی شروع به باریدن می کند برایش مشکل به وجود می آید و در راه خودرویش خراب می شود. ستار مجبور می‌شود باقی راه را بدون ماشین برود که در آن سرمای هوا باعث می‌شود که از همان روز بیمار شود. ستار بیمار می شود و پژمان بازغی که نقش پزشک روستا را به عهده دارد برای درمان به ملاقات وی می رود و همین آشنایی در ادامه باعث دوستی این دو و رفاقت آن‌ها می‌شود.

فیلمبرداری سریال در شهرهای لاهیجان ٫ رشت ، تهران و ارتفاعات دیلمان، سیاهکل، صورت گرفته‌است. دبیرستان پسرانه ای که ستار دبیر آن است در یک روستای کوهستانی در دیلمان گیلان است که بارش برف و باران به صورت مداوم اتفاق می افتد. پس از مدتی ستار عاشق یک دختر به اسم فرشته با هنرمندی ترلان پروانه می شود و قصه سریال کوبار آغاز می گردد.

بیوگرافی بازیگران سریال کوبار

در این سریال بازیگران بسیاری ازجمله؛ پژمان بازغی و ارمیا قاسمی ایفای نقش کرده اند و فریدون حسن پور تیم قدرتمندی از بازیگران و هنرمندان را در این کار تلویزیونی جمع کرده است. سید مصطفی موسوی تهیه کننده این کار بیان کرده که در ابتدا نام سریال مرد بود و سپس به کوبار تغییر کرده است. ارمیا قاسمی بازیگر نقش ستار است که نقش اول این سریال را عهده دار شده و نقش او بسیار مورد توجه قرار گرفته اس

ارمیا قاسمی؛ بازیگر نقش ستار در سریال کوبار

ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی متولد ۲۵ مهر ماه ۱۳۶۷ است. او یک برادر دارد و تاکنون ازدواج نکرده است. این بازیگر دو بار در کنکور قبول شده اما هر دفعه ترجیح داده ترک تحصیل کند. دفعه اول در رشته مهندسی عمران و مرتبه دوم در رشته مهندسی معدن قبول شد اما ظاهرا علاقه‌ای به مهندسی ندارد و ترجیحش این است که در رشته‌های هنری فعالیت کند.

ارمیا قاسمی در سال ۱۳۹۶ جلوی دوربین فریدون حسن پور رفت و در سریال کوبار نقش اصلی را بازی کرد. نقش او یعنی ستار بسیار مورد توجه قرار گرفت و ارمیا که در سریال آسپرین شناخته شده بود به شهرت بیشتری دست یافت.

پژمان بازغی بازیگر نقش دکتر

پژمان بازغی

پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانواده ۵ نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد. پژمان بازغی از سال ۱۳۷۲، هنگامی که دانشجویی بود، وارد عرصه هنر شد و با بازی در فیلم “اعتراف” کارگردانی مجید فهیم، در سینمای جوانان مرکز گیلان، این مسیر را آغاز کرد.

پس از اتمام تحصیلات، به تهران رفت و در سال ۱۳۸۰، تجربه‌ی بازیگری خود را در سریال “زیر آسمان شهر” به دست آورد. پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال ۱۳۸۶ با یکدیگر ازدواج کردند و حاصل این ازدواج دختری به نام نفس می باشد.

مهران غفوریان بازیگر نقش محرم

مهران غفوریان

از دیگر بازیگران سریال کوبار مهران غفوریان است. این بازیگر در سوم شهریور ۱۳۵۳ در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریا میباشد. وی فارغ التحصیل رشته ی نقاشی – نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

مهران غفوریان در ۱۳ دی سال ۱۳۹۳ ۱۳۹۳ در ۴۰ سالگی با دختری به نام آرزو ازدواج کرد و حاصل این ازدواج تولد دختری است به نام هانا که در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ به دنیا آمد.

نگین معتضدی بازیگر نقش منیر سیاه سنگی

منیر سیاه سنگی در سریال کوبار کیست

نگین معتضدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان ۳ مهر ۱۳۶۴ در تهران متولد شد. نگین معتضدی بازیگری را از حدود سال ۱۳۸۷ آغاز کرد و اولین بار با فیلم سپید و سیاه به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۸۸ به سینما آمد. وی ۲۰ آذرماه ۹۹ با انتشار عکسی خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد.

ترلان پروانه بازیگر نقش دکتر فرشته

ترلان پروانه در سریال کوبار

ترلان پروانه بازیگر شیرازی سینما و تلویزیون ایران است که در تاریخ ۱۸ تیر ۱۳۷۷ به دنیا آمد. ترلان پروانه لیسانس گرافیک دارد و در رشته طراحی دوخت نیز به تحصیل پرداخته است. او از کودکی وارد دنیای بازیگری شد.

درواقع مادر او بزرگترین مشوقش برای بازیگری است. اولین بار وقتی ترلان پروانه ۳ ساله بود یعنی در سال ۱۳۸۰ خانمی در فرودگاه او را دید و به مادرش پیشنهاد بازی دخترش را در یک تیزر تبلیغاتی داد که مادر ترلان پروانه هم از این پیشنهاد استقبال کرد.

آزاده سدیری بازیگر نقش فریبا

آزاده سدیری در سریال کوبار

آزاده سدیری از بازیگران جوان و متولد سال ۱۳۶۹ در تهران می‌باشد. او بازیگر تلویزیون و تئاتر است و در رشته فیلمسازی و کارگردانی تحصیل کرده است. او در سریال تعبیر وارونه یک رویا به کارگردانی فریدون جیرانی ایفای نقش کرد که این نخستین سریال او بود. در سریال نقش عطیه هم ایفای نقش کرده است.

او در سریال زیر پای مادر بازی نیز کرده است که در این سریال در نقش دختر اسماعیل نفر با بازی مهدی سلطانی بازی کرده است.

مهشید مرندی بازیگر نقش سودابه

مهشید مرندی

از دیگر بازیگران سریال کوبار مهشید مرندی می باشد. مهشید مرندی متولد ۲۷ مهر ۱۳۷۱ تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نرم افزار کامپیوتر است، تنها یک خواهر بنام مهنا دارد، متولد شمیرانات و اصالتا او از طرف اجدادی به شهرستان مرند در آذربایجان شرقی بر میگردد

آزیتا ترکاشوند بازیگر نقش معصومه

آزیتا ترکاشوند متولد ۳۰ خرداد ۱۳۵۹ در لرستان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات فارسی می باشد که از ۲۵ سالگی در تئاتر کار خود را آغاز کرد و حالا سفیر انجمن معلولین شهرستان ملارد و ترک اعتیاد است.

علی شادمان پور بازیگر نقش کریم

علی شادمان پور بازیگر نقش کریم

علی شادمان متولد ۴ آذر ۱۳۷۵ و اصالتاً ایلامی است. این بازیگر جوان در گفت و گویی میگوید که در خانواده ای تحصیل کرده به دنیا امده است. علی شادمان کار بازیگری خود را در سال ۱۳۸۵ با ایفای نقش در فیلم سینمایی میم مثل مادر در کنار گلشیفته فراهانی آغاز کرد و همچنین در فیلم های سینمایی صد سال به این سال‌ها، زمانی برای دوست داشتن و کلانتری غیرانتفاعی و سریال سرزمین کهن به ایفای نقش پرداخته‌است. سریال کوبار یکی از سریال هایی است که علی شادمان در نوجوانی در آن به نقش آفرینی پرداخته است.

انتهای مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x