سینما و تئاتر

خلاصه و زمان پخش سریال داوینچیز از شبکه نماوا

سزیال داوینچیز (Da Vinci’s) آخرین مجموعه‌ ساخته شده برای شبکه نمایش خانگی در ژانر کمدی، ماجراجویی، درام، معمایی و خانوادگی است که به تهیه‌کنندگی مهدی منیری برای پلتفرم نماوا ساخته شده است.

به گزارش تلنگر؛ سریال داوینچیز به کارگردانی و نویسندگی افشین هاشمی در سال ۱۴۰۲ برای شبکه خانگی ساخته شده است. همچنین آریان گلصورت و پویا نبی در نگارش فیلمنامه این سریال به او کمک کردند و خط کلی داستان سریال به قلم گلصورت نگاشته است.

خلاصه سریال داوینچیز

خلاصه سریال داوینچیز حول محور داستان یک زن و شوهر به نام‌های پرویز و ملیحه می‌گردد که کارمندان موزه‌ای کوچک در تهران هستند. آنها یک شب به طور اتفاقی تابلویی از داوینچی معروف پیدا می‌کنند و این امر زندگی آن ها را بر روی یک دوراهی سخت و مهم قرار می‌دهد که انتخاب هر یک از این راه‌ها برایشان تبعات فراوانی دارد.

زمان پخش سریال داوینچیز

بازیگران سریال داوینچیز

این سریال سه‌شنبه هر هفته ساعت ۰۹:۳۰ از شبکه نمایش خانگی نماوا منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را تماشا کنند. داوینچیز محصول سال ۱۴۰۲ است و از پلتفرم نماوا پخش می‌شود.

سریال داوینچیز چند قسمت است؟

احتمال می‌رود این سریال در میان ۱۵ الی ۲۵ قسمت خواهد بود.

بازیگران سریال داوینچیز

سریال داوینچیز

داوینچیز بازیگران خوبی دارد که قبل از این آنها را به صورت قدرتمند در آثار طنز مختلفی دیده‌ایم. در ادامه با بیوگرافی بازیگران اصلی و معرفی سایر آنها همراه شما هستیم.

سیما تیرانداز در مجموعه داوینچیزسیما تیر انداز

سیما تیرانداز بازیگر ایرانی متولد ۹ شهریور سال ۱۳۴۸ است. او فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۶۶ با سری دوم سریال آئینه شروع کرد و در سال ۱۳۶۸ با فیلم هامون پا به دنیای سینما گذاشت.

خانم تیرانداز فعالیت مستمری در سینما و تلویزیون داشت تا اینکه در سال ۱۳۸۶ به واسطه ایفای نقش در سریال حلقه سبز به شهرت رسید. او سپس کاراکتر منفی انیس را در سریال ستایش ایفا کرد و همچنین از سال ۱۳۹۲ با سریال دودکش استعداد خود را در طنز نشان داد. نقشی که در ژانر طنز از این بازیگر بسیار توجه‌ها را جلب کرد، نقش مینا در سریال پرطرفدار هیولا بود.

سایر آثار بازیگری مورد توجه قرار گرفته از سیما تیرانداز شامل فیلم‌های بانو، پاداش سکوت، ماجان، پشت دیوار سکوت، سلفی با دموکراسی، سریال‌های آژانس دوستی، رانت‌خوار کوچک، پادری، از یادها رفته و دراکولا می‌شوند.

سام درخشانی در سریال طنز داوینچیز

سام درخشانی در سریال داوینچیز

سام درخشانی هنرپیشه اهل ایران در ۳۱ تیر سال ۱۳۵۴ متولد شد. او بازیگری را از سال ۱۳۷۸ با سریال شب‌زدگان پا به دنیای بازیگری گذاشت. او سپس با ایفای نقش در نادر سریال با من بمان به شهرت رسید و در تلویزیون سریال‌های پربیننده روزهای اعتراض، ما چند نفر و سال‌های برف و بنفشه را بازی کرد.

آقای درخشانی سپس فیلم‌هایی همچون صحنه جرم ورود ممنوع، عروس زندان و شکار روباه را در سینما داشت. نقطه عطف بازیگری سام درخشانی حضور او در طنز بود. این بازیگر در سال ۱۳۹۰ با سریال نابرده رنج نقش کمدی عماد و سپس در سال ۱۳۹۲ نقش وحید سریال پژمان را بازی کرد و زوج جذابی را با پژمان جمشیدی ساخت.

سایر آثار این هنرپیشه شامل سریال‌های در چشم باد، ماتادور، آوای باران، هشت و نیم دقیقه، گسل، خوب، بد، جلف: رادیواکتیو، روزی روزگاری مریخ، فیلم‌های خوب بد جلف، تگزاس، خوب بد جلف ۲: ارتش سری، خائن کشی و ۲۸۸۸ می‌شود.

مونا فرجاد

مونا فرجاد در سریال داوینچیز

مونا فرجاد هنرپیشه ایرانی در ۲۵ فروردین سال ۱۳۶۳ به دنیا آمد. او بازیگری را از سال ۱۳۷۴ به واسطه پدرش جلیل فرجاد شروع کرد و در سال ۱۳۸۲ با مجموعه تلویزیونی مزرعه آفتاب رسما وارد دنیای بازیگری شد. این هنرپیشه با نقش کتی در سریال معروف ساختمان پزشکان به شهرت خوبی رسید و اصولا بازیگر گزیده‌کاری است. از جمله آثار معروف دیگر خانم فرجاد سریال‌های تقدیر، خاتون، آرام می‌گیریم، شبکه مخفی زنان، فیلم‌های عاشق، چهار انگشت، خداحافظ دختر شیرازی و چپ راست هستند.

رضا بهبودی

رضا بهبودی

رضا بهبودی بازیگر اهل ایران در ۱ شهریور سال ۱۳۵۰ به دنیا آمد. او بازیگری را از سال ۱۳۷۶ و تئاتر شروع کرد و در سال ۱۳۸۶ با فیلم اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر وارد تلویزیون شد. ورود آقای بهبودی به تلویزیون با سریال آخرین گناه در سال ۱۳۸۴ بود. این بازیگر اصولا گزیده‌کار است و از آثار مهم او باید به سریال‌های روزگار قریب، جلال‌الدین، ملکه گدایان، خاتون، شبکه مخفی زنان، عقرب عاشق، سیاه چاله، فیلم‌های عصبانی نیستم، لانتوری،مادر قلب اتمی، اکسیدان، آخرین تولد و بخارست اشاره کنیم.

شبیر پرستار

شبیر پرستار

شبیر پرستار متولد ۷ آذر ۱۳۶۱، بازیگر است. از نمونه آثار او می توان به: فیلم های سینمایی «فرشته ها با هم می‌ آیند»، «مارموز»، «طبقه حساس»، «شبگرد»، «آزمایشگاه»، سریال های «زعفرانی»، «شاهرگ»، «شبکه مخفی زنان»، «ابله» و «برف بی صدا می بارد» اشاره کرد.

یدالله شادمانی

یدالله شادمانی بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما اهل ایران، متولد ۱ دی ۱۳۳۷ در کرمان است که از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز نمود. وی بازنشسته آموزش و پرورش است و فعالیت خود را از دبیرستان، در زمینه نویسندگی و کارگردانی تئاتر شروع کرد و در سریال نون خ بازی کرده است.

کارگردان سریال داوینچیز

افشین هاشمی کارگردان، فیلمنامه‌نویس، بازیگر و نوازنده ایرانی متولد سال ۱۳۵۴ است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۲ و فعالیت بازیگری را از سال ۱۳۸۳ با فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک شروع کرد و جز بازیگران خوب اما کم کار ایرانی محسوب می‌شود. آقای هاشمی تا کنون سابقه ساخت فیلم‌های موفقی همچون خداحافظ دختر شیرازی و خسته نباشید! را دار کارنامه خود دارد و اکنون اولین فعالیت کارگردانی او در شبکه نمایش خانگی را شاهد هستیم.

سخن پایانی

با معرفی و بررسی سریال داوینچیز همراه شما بودیم و سعی کردیم شما را از آخرین اخبار این مجموعه نمایش خانگی با خبر کنیم. سریال بازیگران و عوامل خوبی دارد و درصد موفقیت آن بالاست. آیا سریال کمدی داوینچیز را تماشا کرده اید؟ نظرتان را درباره این سریال در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x