سینما و تئاتر

معرفی سریال ندای امید (When Hope Calls) / بیوگرافی بازیگران، خلاصه داستان و زمان پخش

سریال ندای امید یک سریال خانوادگی عاشقانه است که به تازگی برای شبکه تماشا دوبله و آماده پخش شده است. در ادامه مطلب با معرفی سریال ندای امید، بیوگرافی بازیگران و خلاصه سریال با ما همراه باشید.

به گزارش تلنگر؛ در این مقاله به معرفی سریال ندای امید When Hope Calls؛ به کارگردانی آلفونسو مورنو که در این روزها از شبکه تماشا پخش می‌شود. برای اطلاع از بیوگرافی و تصاویر بازیگران، خلاصه داستان و ساعت پخش سریال ندای امید با ما همراه شوید.

این سریال در سال ۲۰۱۹ در کشور آمریکا و با ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال مورگان کوهان، جاسلین هودن، رایان جیمز هاتانکا، گرگ هاوانسیان، وندی کروسون و نیل کرون نقش آفرینی کرده‌اند.

ژانر خانوادگی و عاشقانه این سریال در جشنواره جایزه جویی ونکوور نامزد شده است. سریال ندای امید بر اساس مجموعه کتاب‌های کانادایی غرب نوشته جانت اوکه ساخته شده است.

خلاصه معرفی سریال ندای امیدWhen Hope Calls

خلاصه سریال ندای امید

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال ندای امید از شبکه تماشا، سراغ قصه‌ی این مجموعه خانوادگی و عاشقانه می‌رویم که درباره‌ی زندگی خواهران و برادران یتیم لیلیان و گریس است که از هم جدا می‌شوند، اما بعداً در بزرگسالی در اوایل دهه ۱۹۰۰ دوباره دور هم جمع می‌شوند.

خواهران لیلیان و گریس هنگام تأسیس یتیم خانه در زادگاه لیلیان با مخالفت اهالی آن‌جا مواجه می‌شوند. پس مدتی آتش‌سوزی رخ می‌دهد و دو پسر لیلیان، مظنونین اصلی پرونده آتش‌سوزی هستند؛ اما لیلیان در تلاش است تا بی‌گناهی آن‌ها را اثبات کند. رزماری و لی کالتر برای کمک به کارهای بازسازی به بروکفیلد می‌آیند.

یک غریبه مرموز به شهر می‌آید و به دنبال کار می‌گردد. در همین هنگام، معلوم می‌شود که مشتری هتل در اصل بازرس اداره مرکزی محافظت از کودکان است که درمورد پرورشگاه و گذشته گریس نگرانی‌هایی دارد. پاسبان نیتن گرنت از دره هوپ به شهر می‌آید تا از گابریل برای دستگیری یک فراری کمک بگیرد.

لیلیان با دیدن تصویر فرد تحت تعقیب شوکه و وحشت زده می‌شود. چاک پیشنهاد می‌دهد که از لیلیان، گریس و کودکان محافظت کند. خبرنگاری به بروکفیلد می‌آید تا گزارشی در مورد شوهر فقید تس تهیه کند.

گابریل تحقیقات خود را انجام می‌دهد تا اطلاعات بهتری از یک فراری به دست آورد. در این میان لیلیان و گریس برای انجام بهترین کار برای یکی از یتیمان خود، انتخاب سختی را پیش رو دارند.

سریال ندای امید چند قسمتی است؟

این سریال در ۱۲ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، به کارگردانی آلفونسو مورنو در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. این سریال دارای ۲ فصل می باشد که فصل اول آن شامل ۱۰ قسمت و فصل دوم دارای ۲ قسمت می باشد.

ساعت پخش سریال ندای امید

سریال ندای امید

پس از معرفی سریال ندای امید ‌می‌توانید به عنوان مخاطب علاقه مند به ژانرعاشقانه، خانوادگی این سریال را در ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه تماشا، دنبال کنید. این سریال از شنبه ۲۵ شهریور روز آنتن شبکه تماشا رفت.

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، ساعات ۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ روز بعد زمان تکرار سریال ندای امید از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

در حال حاضر سریال امپراطور اشک ها، سریال ندای امید، سریال رحیل، سریال مظنون و سریال لوپن در حال پخش از شبکه تماشا تلویزیون هستند.

بیوگرافی بازیگران و معرفی سریال ندای امید

معرفی بازیگران ندای امید

در معرفی سریال ندای امید  When Hope Calls، نام بازیگرانی چون مورگان کوهان، جاسلین هودن، رایان جیمز هاتانکا، گرگ هاوانسیان، وندی کروسون و نیل کرون به هنرمندی پرداخته‌اند.

مورگان کوهان در نقش لیلیان والش

مورگان

مورگان کوهان Morgan Kohan در معرفی سریال ندای امید، نقش لیلیان والش خواهر بزرگ گریس را بازی می‌کند که در جوانی به فرزندخواندگی پذیرفته شد و از گریس جدا شد.

مورگان کوهان، زاده بریتیش کلمبیا، کانادا در ۳۰ دسامبر ۱۹۹۳ است. زندگی اولیه مورگان در حال حاضر ۲۹ ساله، حول محور رقص رقابتی می چرخد. با این حال، قلب او به زودی به سمت بازیگری گرایش پیدا کرد، تصمیمی که او را در چندین پروژه برجسته در طول سال ها دید.

جوسلین هودون در نقش گریس بنت

Jocelyn Hudon

جوسلین هودون Jocelyn Hudon در معرفی سریال ندای امید نقش گریس بنت را ایفا می‌کند. گریس بنت، خواهر کوچکتر لیلیان که در یک یتیم خانه بزرگ شد. گریس در پایان فصل اول به لندن می‌رود و مشخص می‌شود که در «کریسمس کانتری» اقامت کرده و ازدواج کرده است.

جوسلین هودون در تورنتو، کانادا به دنیا آمد و بزرگ شد. او که در اصل یک بالرین بود، از سن یازده سالگی در مدرسه ملی باله کانادا آموزش دید و اجرا کرد. او پس از گذراندن مدرک تحصیلی در رشته ارتباطات و تحصیلات تکمیلی در رشته روابط عمومی، حرفه بازیگری خود را آغاز کرد.

رایان جیمز (آر جی) هاتاناکا در نقش پاسبان گابریل کینزلو

Ryan-James Hatanaka

رایان جیمز (آر جی) هاتاناکا Ryan-James Hatanaka بازیگر کانادایی تلویزیون، سینما و تئاتر است. او دارای مدرک MFA از برنامه بازیگری فارغ التحصیل Tisch در دانشگاه نیویورک است.

گرگ هوانسیان در نقش چارلی «چاک» استوارت

معرفی سریال ندای امید (When Hope Calls) / بیوگرافی بازیگران، خلاصه داستان و زمان پخش

گرگ هوانسیان Greg Hovanessian در نقش چارلی «چاک» استوارت در فصل ۱ معرفی سریال ندای امید هنرنمایی کرده است.  چارلی پسر تس، یک دامدار و دامپزشک شهر است. مشخص شده است که او پس از بازی گریس در «کریسمس کشور» شهر را ترک کرد.

گرگ هوانسیان که در روستایی جنوب آنتاریو به دنیا آمد و بزرگ شد، در سنین جوانی اشتیاق شدیدی به عملکرد و خلاقیت داشت. هوانسیان با نشات گرفته از پیشینه ورزشی، خود را درگیر بسیاری از ورزش های سازمان یافته و شدید، ژیمناستیک تفریحی، پارکور و هنرهای رزمی یافت که برای آنها جوایز و بورسیه های متعددی را انباشته کرد.

در آینده مسیر و هدف او به هنرهای خلاقانه تغییر کرد و در مجموعه‌ای از پروژه‌های لمسی خلاقانه، رقص، موسیقی و آهنگ‌نویسی مشغول شد. با بسیاری از مهارت های خودآموخته ای که در این راه به دست آمد، هوانسیان احساس کرد که تطبیق پذیری او در حالی که تمام وقت بازیگری را دنبال می کند، یک دارایی خواهد بود.

وندی کروسون در نقش تس استوارت

Wendy Jane Crewson

وندی کروسون Wendy Jane Crewson (زاده ۹ مه ۱۹۵۶) در حرفه بازیگری و تهیه کنندگی تحصیل کرده است. او قبل از بازی در فیلم دراماتیک دکتر در سال ۱۹۹۱، کار خود را با حضور در تلویزیون کانادا آغاز کرد.

هانکه تالبوت در نقش مگی پارسونز

hanneke talbot

هانکه تالبوت hanneke talbot در نقش مگی پارسونز (فصل ۱ و ۲)، پرستار شهری که به تازگی به بروکفیلد آمده است.هانکه تالبوت بازیگر بریتانیایی/کانادایی با تربیت متنوع و بین المللی است.

او نام غیرمعمول خود را با تولد در هلند، از مادری بریتانیایی و پدری کانادایی/ایرلندی به دست آورد. هانکه سپس بیشتر دوران کودکی خود را در کوالالامپور مالزی گذراند و در هلند، استرالیا و بریتانیا نیز زندگی کرد.

لوری لافلین در نقش ابیگیل استانتون

لوری لافلین Lori Loughlin در نقش ابیگیل استانتون، یکی از آشنایان لیلیان، او در معرفی سریال ندای امید نقش زنی مهربان از هوپ دارد.

لوری آن لافلین یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. از سال ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۵، او نقش ربکا دونالدسون کاتسوپولیس را در سریال کمدی ABC Full House بازی کرد و این نقش را برای دنباله آن در نتفلیکس، Fuller House بازی کرد.

مارشال ویلیامز در نقش سام ترمبلی

مارشال ویلیامز در نقش سام ترمبلی (فصل ۱ و ۲)، سرگردانی به شهر که به عنوان یک دست ساز برای لیلیان در یتیم خانه کار می‌کند.

نیل کرون در نقش رونی استوارت

نیل کرون در نقش رونی استوارت (فصل ۱ و ۲)، عموی چاک و برادر شوهر تس که هتل محلی را اداره می‌کند.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۴.۳ / ۵. تعداد آرا: ۳

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x